close

哎呀~~Bon Jovi裡的瓊老頭好像年紀越大越有味道ˋˊ?
好吧!老實招了..是越老越帥啦~~
我迷戀老男人的習慣似乎依然沒變(づ ̄ ³ ̄)づ
嘿嘿~~這支mv還不錯..
短短幾分鐘卻道盡了交往時的一切甜蜜苦澀
還讓男主角由高樓樓頂跳下..沒想到不是為了自殺..
而是.......
只能說這一切都太刺激了~~

 


批A斯萬:
Bounce專輯裡的All About Loving You這支MV
要配上同張專輯中另外首主打【Misunderstood】一起看會比較連貫..
因為兩首MV是上下集...算吧??
不過分開單看都還不錯..緊張味浪漫味都超濃厚的!!

批A斯兔:

Bon Jovi演唱的那棟大樓就是男主角一躍而下的那棟大樓唷~~其中有一幕稍微帶過..

批A斯"水":

看清楚男主角用的降落傘上寫了啥字嗎~~挖..真是個瘋狂的想法!!

 


 
All about loving you   Bon Jovi
全心愛你       邦喬飛合唱團

 

Looking at the pages of my life
Faded memories of me and you
Mistakes you know I've made a few
I took some shots and fell from time to time
Baby, you were there to pull me through
We've been around the block a time or two
I'm gonna lay it on the line
Ask me how we've come this far
The answer's written in my eyes
翻閱我生命的相簿
那是屬於你和我的泛黃記憶
你知道我犯了不少過錯
即使我多喝了幾杯
你仍會在那裡扶我一把
我不自覺回想起我們交往的時光
我今天一定要想個明白
問問自己為何能堅持下去
雖然答案早已寫在我的眼中


*Every time I look at you, baby
I see something new
That takes me higher than before
and makes me want you more
I don't wanna sleep tonight
Dreaming's just a waste of time
When I look at what my life's been coming to
I'm all about loving you
寶貝,每當我望著你
總是可以得到驚喜
那會使我笑顏逐開
讓我更加渴望擁有你
今夜我不想入睡
作夢不過是浪費時間
當我回顧生命中所有美好的時光
全都是愛你的一幕幕

 

I've lived, I've loved, I've lost
I've paid some dues, baby
We've been to hell and back again
Through it all you're always my best friend
For all the words I didn't say and all the things I didn't do
Tonight I'm gonna find a way (*)
我活過 愛過 也曾迷失過
付出不少代價,寶貝
我們也承受過地獄般的苦痛
不管經過了什麼 你永遠是我最好的朋友
為了所有來不及說的話 來不及做的事
今晚我會想盡辦法彌補


You can take this world away
You're everything I am
Just read the lines upon my face
I'm all about loving you
你可以帶走整個世界
你是我的一切
看看鏤刻再我臉上的情意
全是愛你

 

All about loving you
全都是愛你的一幕幕
arrow
arrow
    全站熱搜

    papillonami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()