close
只是喜歡!拉丁男歌手..安立奎歌詞很美捏~

 






HERO

Would you dance, If I asked you to dance?
Would you run, And never look back?
Would you cry, If you saw me crying?
And would you save my soul, tonight?
若我向妳邀舞  不知妳是答應?
還是轉身調頭而走?
若你見我啜泣 是否會陪我流淚
今晚你會挽救我的心靈嗎?

 

Would you tremble, If I touched your lips?
Would you laugh?
Oh please tell me this.
Now would you die, For the one you love?
Hold me in your arms, tonight. 
若我觸碰妳的唇 妳會深情顫動?
還是一笑置之?
噢…請妳為我解惑!
妳若願為你所愛的人犧牲
今晚請將我抱在妳的懷中

 

*I can be your hero, baby.
  I can kiss away the pain.
  I will stand by you forever.
  You can take my breath away.
  我要做你的英雄,寶貝
  我會吻去你的傷痛
  永遠守候在妳身旁
  你可以令我屏息

 

Would you swear,
That you’ll always be mine?
Or would you lie?
Would you run and hide?
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
I don’t care...
You’re here, tonight.
妳願立誓 永遠屬於我的? 
妳會騙我嗎?還是躲起來?
是否我陷入太深?
是否我失去理智?
我不在乎這些..
我只希望妳今晚在此

 

Oh, I just wanna to hold you.
I just wanna to hold you.
Oh yeah.
Am I in too deep?
Have I lost my mind?
Well I don’t care...
You’re here, tonight.

噢 我只是想要擁有妳
我只是想要擁有妳
噢YA~
是否我陷入太深?
是否我失去理智?
我不在乎這些..
妳今晚在此

 

I can be your hero.
I can kiss away the pain.
And I will stand by you, forever.
You can take my breath away.
You can take my breath away.
我要做你的英雄
我會吻去你的傷痛
永遠守候在妳身旁
你可以令我屏息
你令我神魂顛倒

 

I can be your hero.
我要做你的英雄

 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    papillonami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()