Coldplay 是我很喜歡的其中一個樂團...
他的音樂應該很多人都聽過了~!
畢竟 yellow 實在太令人耳熟能詳了...
The Scientist 這首....
嗯!是的..我覺得他令人有種平靜的感覺..
我不知道其他人感覺如何..但我就是喜歡他的調調.

 


它的MV拍攝手法也頗特別的..感覺起來像是倒帶播放..
但主唱卻能對嘴的上 0.0 思勾伊捏~~


The Scientist 科學家 - Coldplay

Come up to meet you, tell you I'm sorry
與你碰面, 跟你道歉
You don't know how lovely you are
你不知道你有多可愛
I had to find you
我必須找到你
Tell you I need you
告訴你我需要你
Tell you I set you apart
告訴你我使你與眾不同
Tell me your secrets
告訴我你的秘密
And ask me your questions
詢問我你的問題
Oh let's go back to the start
喔, 讓我們回到最初
Running in circles
繞著圈子打轉
Coming in tales
讓故事繼續
Heads are a science apart
頭腦是科學的一部分
Nobody said it was easy
沒人說這很容易
It's such a shame for us to part
分開對我們是一件憾事
Nobody said it was easy
沒人說這很容易
No one ever said it would be this hard
也沒人說會是如此困難
Oh take me back to the start
喔, 帶著我回到最初
I was just guessing
我只是猜測著
At numbers and figures
數字及圖案
Pulling your puzzles apart
將你的謎題一一解開
Questions of science
科學的問題
Science and progress
科學和發展
Do not speak as loud as my heart
不要像我的內心一樣吵雜
Tell me you love me
告訴我你愛我
Come back and haunt me
回來纏住我
Oh and I rush to the start
喔, 我就會奔向最初
Running in circles
繞著圈子打轉
Chasing tails
追逐著尾巴
And coming back as we are
回到真實的我們
Nobody said it was easy
沒人說這很容易
Oh it's such a shame for us to part
喔, 分開對我們是一件憾事
Nobody said it was easy
沒人說這很容易
No one ever said it would be so hard
也沒人說會是如此困難
I'm going back to the start
我將會回到最初

 


 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    papillonami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()