羅比威廉斯有些表情好像猴子0.0
不過他聲音蠻有磁性的...但..也太溫柔囉!!

 



 

Better Man - Robbie Williams
Better man 更好的人

****************************

Send someone to love me
I need to rest in arms
Keep me safe from harm
In pouring rain
派一個人來愛我
我需要憩息在別人懷裡
保護我不受傷害
當大雨傾盆而至

 

Give me endless summer
Lord I fear the cold
Feel I'm getting old
Before my time
給我無盡的夏日
上帝,我怕冷
感覺自己日漸蒼老
在臨終時刻到來之前

 

As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I'm doing all I can
To be a better man
當靈魂治癒了羞愧
我將在痛苦中茁壯
上帝,我正盡我所能
去做一個更好的人

 

Go easy on my conscience
'Cause it's not my fault
I know I've been taught
To take the blame
安於良心
因為那不是我的錯
我明白曾被教導
要勇於接受責難


Rest assured my angels
Will catch my tears
Walk me out of here
I'm in pain
放心,我的天使們
會捕捉住我的淚水
帶我走出這兒
當我痛苦時


As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I'm doing all I can
To be a better man
當靈魂治癒了羞愧
我將在痛苦中茁壯
上帝,我正盡我所能
去做一個更好的人

 

Once you've found that lover
You're homeward bound
Love is all around
Love is all around
曾經,你找到了愛人
你已找到家的方向
愛無所不在
愛無所不在

 

I know some have fallen on stony ground
But Love is all around
我明白有人曾摔落在石地板上
但愛無所不在


Send someone to love me
I need to rest in arms
Keep me safe from harm
In pouring rain
派一個人來愛我
我需要憩息在別人懷裡
保護我不受傷害
當大雨傾盆而至


Give me endless summer
Lord I fear the cold
Feel I'm getting old
Before my time
給我無盡的夏日
上帝,我怕冷
感覺自己日漸蒼老
在臨終時刻到來之前

 

As my soul heals the shame
I will grow through this pain
Lord I'm doing all I can
To be a better man
當靈魂治癒了羞愧
我將在痛苦中茁壯
上帝,我正盡我所能
去做一個更好的人

 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    papillonami 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()